رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

یک فرشته آسمونی، گل مامان و بابا

نقاشی های ناز پسری

1392/10/7 19:46
نویسنده : مامان پروانه
603 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ستاره آسمون مامان پروانه

عشق من همه کسم نازنین پسرم الان تو بغلم نشستی و من همینطور که دارم تایپ میکنم دارم برات میخونم و تو به من میگی "مامان منو میگی"

آره عشقم مگه من غیر تو کیو دارم که اینقدر عاشقش باشم. تو برای مامان نفسی. الان بهم میگی مامان نگو دیگه منم میگم چشم بعد تو میخندی

پسرم یه اتفاق خوب افتاده دیگه می تونی آدمک بکشی که عکسش رو برات میگذارم. خیلی خوشگل آدمک میکشی

 

چند روز پیش با یکی از همکارام صحبت میکردم مگفت الان باید شما برای رهام نقطه بکشی اون همه رو به هم وصل کنه تا بتونه نقاشی بکشه. منم این مجله برات خریدم و شب با هم دیگه نقطه هاشو وصل کردیم . ببین چقدر خوشگل شده

 

مامان به فدای اون دستای کوچیک و قشنگت عزیز دلم

این ادم برفی رو ببین همش رو خودت کشیدی عشقم تازه خودتم رنگش کردی . د قت کن ببین کلاهش رو چقدر خوشگل رنگ کردی اصلا بیرون نزدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)