رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

یک فرشته آسمونی، گل مامان و بابا

رهام و درس خوندن

1393/2/30 23:23
نویسنده : مامان پروانه
547 بازدید
اشتراک گذاری

ستاره آسمونی من

جالا که مامان تو خونه است تصمیم گرفتم خودم بهت درس بدم. از اونجا شروع کردم که اعداد رو بتونی بنویسی ، چون همه رو هم به فارسی بلدی بخونی و هم انگلیسی. خلاصه یک رو که بلد بودی رفتیم سراغ دو ، هی میگم اول یه گردی کوچیک بعد یک خط مثل یک مگه تو می نویسی اینقدر مسخره بازی در میاری که نگو بعد سوال کردم گفتن برای سنش زوده. ولی خوب یک کتاب ریاضی پیش دبستان برات گرفتم روزها با اون سرگرمی می نویسی نقاشی میکشی و خوشت میاد و خیلی با دقت رنگ میکنی همش میگم رهامم مداد رو فشار نده دستت درد میگیره خسته میشی میگی میخوام پررنگ بشه.

مامان دورت بگرده عشقم. 

خودت میایی میگی مامان امروز ریاضی نخوندیم . و میری میاری ولو می کنی وسط خونه. چقدر داشتنت شیرینه عشقم.

گاهی اوقات ادمک هاتو میچینی و باهاشون بازی میکنی

اسم همشون رو هم میگی : سندی ، چارلی ، پر، بیل ، ....

بیچاره فرانکی همیشه توسط پلیس دستگیر میشه و ماشینش رو میخوابونن. تو هم که عشق پلیس همش میگی میخوام پلیس بشم و دزدها رو دستگیر کنم. هر چی میگم رهام ایشاله داماد بشی میگی نه میخوام پلیس بشم

گاهی اوقات با خرس ها درگیر میشی و به من میگی بریم عروسک بازی

رهام شیرینی زندگیمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)