رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

یک فرشته آسمونی، گل مامان و بابا

ننوشته ها

1392/4/15 17:07
نویسنده : مامان پروانه
303 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس،سلام عشق، سلام امید زندگی مامان پروانه
خیلی وقته برات ننوشتم عزیز دلم.
هم خیلی کار داشتم و درگیر عروسی بودیم و سرکار
خلاصه مامان  جون وقت نکردم عزیز دلم
طبق معمول شما هم مریض بودی و مامانی زحمت کشید شما رو پیش یک دکتر دیگه برد نشون داد .دکتره برات عکس نوشت از لوزت که اگه مشکلی داره عمل کنیم. عکس رو گرفتیم باید ببریم روز سه شنبه نشون دکتر بدیم.
این هفته هم عروسی پسر عمه بابا بود. آقا فواد و زهرا خانم که انشالله خوشبخت بشن.
دیگه اینکه روز دو شنبه تولد آقا امام زمان هم که میریم خونه ریحانه و نیلوفرجون برای مولودی.
دیگه دیگه دیگه آها دوباره داری میری مهد خیلی هم مهدتو دوست داری. اینی که میگم دوباره واسه اینه که هی دو روز میری دوباره مریض میشی
مامان داره کارشو عوض میکنه واسه همین یک یک هفته ای خونه است تا کاراش انجام بشه. امروز خودم بردمت مهد. خیلی خوشحال بودی. زودی خداحافظی کردی و رفتی بازی. دیگه خبر خاص دیگه ای نیست.

مامان خیلی دوست داره نازنینم

 این عکست رو تو فروشگاه شهروند انداختی. عاشق شهروندی فقط واسه اینکه بشینی تو ماشین ترولی و یک دونه شیر دنت نی دار هم بخوری. ما هم به روی چشم اینکارو برای شما انجام می دیم.

اینم که رهام در حال موتور بازی روی بار آشپزخانه

 

 

رهام توی عروسی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نازدارخانوم
1 تیر 92 23:39
سلام مامان پروانه جوووونی
چه پسر خوشتیپی داریاااااا
میگما همینجوری اتفاقی اومدم اینجا ییهو تو عکس مبلاتونو دیدم که عین مبلای ماست
ذوف کردم خیلللللللی


زهی سعادت خانومی. قدم روی چشم ما گذاشتین. با افتخار لینکتون می کنم
محمد
2 تیر 92 14:01
جلوه گل عندلیبان را غزلخوان می کند / نام مهدی صد هزاران درد درمان میکند

مدعی گوید که با یک گل نمی گردد بهار / من گلی دارم که عالم را گلستان میکند . .

عید منتظران مبارک



عید شما هم مبارک
اتنا مامان نگین
4 تیر 92 11:04
ایشالله که گل اقا بهتر بشه ومامانی هم سرحال تر بشه .عروسی هم مبارک .چشم اس ام اس میزنم رمز
نازدارخانوم
4 تیر 92 14:16
مرسی عزیزم
پسر خوشتیپتو هم از طرف من ببوسش
منم لینکت میکنم


مرسی خانوم خانوما