رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

یک فرشته آسمونی، گل مامان و بابا

سال نو مبارک

1393/3/1 0:31
نویسنده : مامان پروانه
745 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل ، نقل و نبات آقا شکلات 

رهام مهربونم همزبونم همدمم شیرینم سال نو مبارک  

آرزو می کنم که هزار تا از این سالهای خوب و خوش رو ببینی و همیشه با سلامتی و موفقیت پای هفت سین بشینی. نازنین پسرم امسال عید ساعت 20:27 دقیقه بود و تو اینقدر سوال می کردی که عید میشه چی میشه یا واسه چی عید میشه عید بشه چیکار می کنیم خلاصه یه روز با هم رفتیم وسایل هفت سین رو خریدیم و سبزه و ماهی و عصر با هم سفره هفت سین رو چیدیدم و ای که چقدر لذت می بردی و کیف می کردی

مثل هر سال عید اینقدر دید و بازدید رفتیم که دیگه خسته شدیم ما عادت نداریم عید ها سفر بریم برای همین هی میریم دید و بازدید و هی مهمون بازی . و کلی برای خودت عیدی جمع کردی  با پولشم رفتیم برات یک عدد لودر ( به قول خودت لدور) خریدیم که خیلی دوستش داری ماشین های wow تکیمل شد پسرم.

سیزده بدر از اونجایی که بابا حوصله نداره و بیرون نمیره مثل هر سال من تصمیم گرفتم ما دوتایی بریم سیزده بدر و با هم دست به دست هم رفتیم پارک پلیس و برات جالب بود بادبادکهای توی آسمون ، سبزه ها ، نشستن تو چمن ها و تخمه شکستن ها ، یه عالمه تاب بازی کردی و با هم برگشتیم خونه 

 

تو نزدیکی که ماهی ها به سمت خونه برگشتن
به عشقت راه دریا رو بازم وارونه برگشتن
تو این دنیا یه آدم هست که دنیاشو تو می بینه
کسی که پای هفت سینت یه عمر سیب می چینه
کنار سبزه و سکه کنار آب و آیینه
تموم لحظه های شب سکوتت هفتمین سینه
تو هم درگیر تشویشی مثه حالی که من دارم
برای دیدنت امشب تموم سال بیدارم
هوای خونه برگشته تموم جاده بارونه
یه حسی تو دلم میگه تو نزدیکی به این خونه
هوای خونه برگشته تموم جاده بارونه
یه حسی تو دلم میگه تو نزدیکی به این خونه
کنار سبزه و سکه کنار آب و آیینه
تموم لحظه های شب سکوتت هفتمین سینه
تو هم درگیر تشویشی مثه حالی که من دارم
برای دیدنت امشب تموم سال بیدارم
تو نزدیکی که ماهی ها به سمت خونه برگشتن
به عشقت راه دریا رو بازم وارونه برگشتن
تو این دنیا یه آدم هست که دنیاشو تو می بینه
کسی که پای هفت سینت یه عمر سیب می چینه
هوای خونه برگشته تموم جاده بارونه
یه حسی تو دلم می گه تو نزدیکی به این خونه
هوای خونه برگشته تموم جاده بارونه
یه حسی تو دلم می گه تو نزدیکی به این خونه
هوای خونه برگشته تموم جاده بارونه
یه حسی تو دلم می گه تو نزدیکی به این خونه
تو هم درگیر تشویشی مثه حالی که من دارم
برای دیدنت امشب تمام سال بیدارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شقایق.مامی ارشان
13 فروردین 93 14:31
سال نو مبارک انشالا هزار سال ب این سالها در کنار هم سالی پر از سلامتی و شادی داشته باشید