رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

یک فرشته آسمونی، گل مامان و بابا

عشق بی منت

1393/3/1 1:01
نویسنده : مامان پروانه
557 بازدید
اشتراک گذاری

من به تو رو زمین رسیدم اما مطئنم تو اهل آسمونی

آخ من بمیرم واسه اون چشمهای رویایی

چه بی اندازه می خوامت چقد زود عاشقم کردی
تو از تو خلوت شب هام یه دنیا بغضو کم کردی
چه بی اندازه درگیره نگاه آسمونیتم
چه تو خواب و چه بیداری به دنبال نشونیتم
یه دنیا از تو ممنونم برای این همه شادی
چه سرشارم از عطر تو تو به من زندگی دادی

نازنین پسرم 

مامان این روزها اصلا حال خوبی نداره ، همش درگیرم با خودم و کلنجار میرم ، همش گریه می کنم و به گذشته فکر می کنم کاش می تونستم همه چیزی که تو دلمه رو بهت بگم. کاش درد دلم رو می دونستی مامان. رهام ازت خواهش می کنم که وقتی بزرگ شدی دل هیجکس رو نشکونی حتی اگه اذیتت کرد. مامانم طوری زندگی کن که مجبور نباشی نامهربونی کنی یا دل کسی رو بشکونی. همیشه خدا رو در نظر داشته باش. همیشه فکر کن یکی هست اون بالا که همه چیز رو می بینه و خوش قضاوت می کنه و هر کس به اندازه دل خودش روزی می بره و آب دل خودش رو میخوره اگر چیزی غیر  از این دیدی بدون حکمت خداست .

رهامم همه کس مامان تو تنها کسی هستی که بی هیچ منتی و تمام و کمال مال خودمی و با هیچ کس نه تقسیمت می کنم و نه تو می تونی منو با کسی قسمت کنی. هر چقدر بهت محبت کنم و هر کاری برات بکنم بدون هیچ چشمداشتیه و هیچ انتظاری ازت ندارم . رهام کاش می تونستم دنیا و آسمون و زمین و همه ستاره ها رو برات فراهم کنم.

رهام خدا رو شکر که تو هستی و حداقل گاهی از فکر و خیال بیرونم میاری .

رهام یه روز بهت گفتم رهام من دارم ماشین میخرم از خوشحالی نمی دونستی چیکار کنی  همش میگفتی به بابا نگو من و تو با هم سوار شیم بریم گردش بریم پارک . بهت گفتم برات اسکوتر می خرم از خوشحالی بال دراوردی گفتی مامان کی میخری گفتم خیلی زود ولی نشد پسرم  حالا هر وقت میریم بیرون بهم میگی پس خیلی زود کیه پس چرا نمیخری. میگم مامان بیا برات بستنی بخرم تا مامان کار پیدا کنه و بره سرکار اونوقت همه چی برات میخرم بی منت و بی بهونه.  رهام کاش می تونستم تمام دنیا رو به پات بریزم. کاش همه دنیارو فدای تو میکردم. حالا مامان گاهی حتی نمی تونه همه محبتش رو بهت هدیه کنه عشق ابدی من. 

رهام اینو بدون که من اگه دارم زندگی می کنم و نفس می کشم فقط به خاطر تویه . به خاطر تو نمیمیرم. 

ای آفتاب انورم غصه نخوری که پایان شب سیه سپید است....

من از عمق وجودم خدایم را صدا کردم ، نمیدانم ولی امروز برای تو برای رفع غمهایت ، برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خوب خبر دارد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)