رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

یک فرشته آسمونی، گل مامان و بابا

انتظار

1393/3/1 1:24
نویسنده : مامان پروانه
443 بازدید
اشتراک گذاری

اونی که پشت پنجره تو انتظاره

کاری بجز دیدن تو دیگه نداره

تا وقتی از راه برسی اینجا میشینه

این ساعتا سخته ولی براش شیرینه

هوایی که دلم میخواد با عطر تو داره میاد

با دیدن نگاهت باید دوباره دل داد

********

دنبال یه جمله دارم همش میگردم

وقتی که اینجا میرسی بهت بگم من 

چی بهتر از دوست دارم میشه بهت گفت

آره وقت بهت میگم دوست دارم من

هوایی که دلم میخواد با عطر تو داره میاد

با دیدن نگاهت باید دوباره دل داد

***********************************************************************

فقط آغوش ِ تو امن ِ واسه من بغضم و جای ِ دیگه نمیشکنم
عشق ِ واقعی خود ِ خود ِ تویی
غیر ِ تو با هیشکی حرف نمیزنم
به دریا احتیاجی نیست کنار ِ تو لب ِ دریاست
تو آغوش  تو میمیرم
همینجا آخر ِ دنیاست

*******************************************************

من می خوام تا وقتی زنده ام سر بزاری روی ِ دوشم
همه ی ِ درد ِ دلاتو
بگی آروم تویه گوشم
هیچی از دنیا نمی خوام اگه غصه تو نبینم
من می خوام تا وقتی زنده ام

اینجا پیش ِ تو بشینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)