رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

یک فرشته آسمونی، گل مامان و بابا

من الان چکار می تونم بکنم

1391/1/20 1:08
نویسنده : مامان پروانه
382 بازدید
اشتراک گذاری

اينها کارهایی ایه که می تونم انجام بدم

  • فوت کردن انواع خوردنيها و نوشيدنيهای داغ  و خوردن دوغ و آب و نوشابه با لیوان
  • کار با کامپيوتر - فقط نميدونم چرا تا ميرم سمتش همه جيغشون در مياد
  • در آوردن صدای کلاغ - پیشی- هاپو - ببعی - گاو - توتو و جوجو
  • صدا زدن بابا- ماما
  • درآوردن جورابم- البته بصورت کاملا ابتدایی خنده یعنی از نوکش میگیرم می کشم تا در بیاد.
  • تشخيص و نشون دادن اعضای بدنم مثل گوش- بینی
  • از عاشقان سينه چاک آب بازی يا همون حموم خودمون به شمار ميرم

  • گاهی هم دوست  دارم يه سری به لوازم آرايش مامانی بزنم خصوصا به رژ لب و برس رژ گونه ! اینقدر دوستشون دارم که نگو  هی درشون رو باز می کنم هی می بندم هی باز می کنم هی می بندم گاهی هم می مالم به لبم ولی نمی دونم چرا همش مامان داد می زنه سرم. تازه لاکهاشم خیلی رنگارنگ و خوشگلن ولی نمی دونم چرا درشون باز نمی شه.
  • جدیدا ماشین بازی هم یاد گرفتم تازه یک کلکسیون ماشین دارم. که حالا مامانم ازش عکس می اندازه براتون می گذاره. می خوابم روی زمین و ماشین ها رو جلو عقبشون می کنم.
  • اینم بگم ها الان من سه ماهه که یک سه چرخه خوشگل که خاله الهام برام  خریده دارم ولی بلد نیستم پا بزنم. تا دو سه هفته پیش که مامان و بابا زحمت حمل و نقل منو می کشیدن و منو هل می دادن ولی الان یاد  گرفتم که پامو بزنم زمین و راه برم. هرچی مامانی یادم می ده یاد نمی گیرم. زبان

این کلمات رو هم درست می گم : داغ - چراغ ( که عشقمه) - ماما - بابا - هاپو - تو تو - چای- جوجو- قان قان- دَدَ - دوغَ - دشت -  پا - ماس (ماست) - چش (چشم) - گوش و ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)