رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

یک فرشته آسمونی، گل مامان و بابا

نظرات (6)

مامان اتنا
10 خرداد 91 1:05
وای خدا چه پسری قند ونبات مامان خدا حفظش کنه حالا شد برایت ارزو کردم که چشمانت اگرترشد به شوق زندگی باشد نه تکرار غم دیروز(امین)


شما خیلی محبت دارین خاله جون. اگه به خاطر این وب لاگ هم نبود این مامان تنبل از من عکس نمیگرفت
مامان شایان
10 خرداد 91 8:21
رنگ زرد به رهام جون خیلی میاد. خدا براتون نگهدارش باشه.


ممنون .این پسر من نیست که پوستش سفیده همه رنگها بهش می یاد. ممنون خاله جون
محدثه
10 خرداد 91 14:39
سلام چه اقا پسمل نانازی دارید خوشحال میشم به منم سر بزنید


ممنون منم شما رو لینک کردم
مامان شیوا
10 خرداد 91 23:53
سلام وبلاک قشنگ رهام کوچولو با اجازتون لینک کردم


محبت کردین خانومی منم شما رو لینک کردم
سارا
11 خرداد 91 10:29
زندگی میکنم ... حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!!! چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر را برایم میسازد بگذار هر چه از دست میرود برود؛ من آن را میخواهم که به التماس آلوده نباشد، حتی زندگی را ...
شقایق.مامان حباب
11 خرداد 91 11:00
عزیز دلم. چه خوشل شدی ناناز خاله..............................


مرسی خاله جون . چشماتون قشنگ می بینه