رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

یک فرشته آسمونی، گل مامان و بابا

ناز دونه پسر مامان

1391/5/18 10:33
نویسنده : مامان پروانه
576 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه مامان

پسر گلم امروز کمی دلم گرفته.

 اخه می دونی دیروز توی مهدت خانوم مشاور روانشناس بهت گفته بود که براش نقاشی بکشی و بعد از ظهر که اومدم دنبالت یک چیزهایی رو از روی نقاشیت بهم گفت که ناراحتم کرده. مثلا اینکه رهام خیلی به مامانش وابسته است. و احساس میکنه که مامانش در برابر باباش ضعیف و اینو دوست نداره. و خیلی چیزهای دیگه. وقتی بهش گفتم چیکار کنم بهم گفت که باید جلسات مشاوره بگذاریم. ولی بابات که اصلا این چیزها رو قبول نداره تابهش گفتم که به این خانوم مشاور زنگ بزن انگار که فحشش داده بودم. والله چی بگم باباتم اینطوریه دیگه . انشالله که راضی بشه تماس بگیره. بابات نظرش اینه که خودش از همه بهتر می فهمه و در ضمن این مشاورها اگه بلد بودن که وضع مملکت ما اینطوری نمی شد. بماند.

مامان جونم هفته دیگه میخوام ببرمت گفتار درمانی شاید که بهت کمک کنه که بتونی بهتر صحبت کنی. اخه همه چیزو نصفه میگی و باعث میشه که اگه من متوجه نشم اعصابت بریزه به هم. رفته بودیم که مبل بخریم یک مجسمه کرگدن روی میز بود . بهت گفتم رهام بگو کرگدن گفتی کرگر مامانی اینقدر کیف کردم که نگو. تازه یاد گرفتی میگی خوما یعنی خرما. بعد کنترل تلویزیون رو هم اینقدر باحال میگی که نگو میگی کونتو .من که کیف می کنم ولی مامان باید کلمات رو درست بگی. مامان همه غم دنیا تو دلمه وقتی تو مشکلی داری.مامان برات بمیره الهی که اینقدر تو عزیزی. مامانا برای گل پسرم دعا کنید که عاقبت به خیر باشه

شکلک های محدثهشکلک های محدثه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نیایش
18 مرداد 91 11:03
الهی همیشه زنده باشی و سالم نازدونه ی مامان چه پسری خدا حفظش کنه ممنون پیش ما اومدی محتاج دعاییم عزیزم
مامان اتنا
19 مرداد 91 2:29
chizi nist aslan negaran nabash azizam.rasti baz yadet raft man bahat ham dardam manam mamani nadaram........


سلام آتنا جونم. منو ببخش که اینقدر فراموشکارم. خدا مادر عزیزت رو رحمت کنه. ممنون از همدلی کردنت عزیزم
مامانی
19 مرداد 91 13:30
الهی قربونت برم رهام عزیزم سلام عزیزم خوبی خانومی؟ بروزم من و پسرم منتظرت هستیم التماس دعا دارم یاعلی
شقایق.مامان حباب
19 مرداد 91 23:53
نگران نباش مامانی
خیلی از بچه ها دیر به حرف میان
رهام که حرف میزنه فقط نصفه...
اونم نمکشه...


ممنون از همدلی تون. رهام تو این چند روز کلی پیشرفت کردهههههه
مامان اتنا
21 مرداد 91 13:58
دیدی عزیزم گفتم نگران نباش به حرف کسی گوش نکن .هر وقت خیلی نگران بودی راجع بههر چیزش ببرش یه دکتر خوب بازم میگم خدای خودش هوای فرشته هامونو داره


اره عزیزم آتنا جون. نمی دونی چقدر خیالم راحت شد. ممنوننننننن. می بوسمتون