رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

یک فرشته آسمونی، گل مامان و بابا

دنیای منی

1391/6/6 11:38
نویسنده : مامان پروانه
431 بازدید
اشتراک گذاری

تو رو با دنیا عوض نمی کنم تو خودت می دونی

بگو تا وقتی دنیا دنیاست پیش من می مونی

تو رو با دنیا عوض نميكنم  همه ي دارو ندارم ميدوني

من ازت چيزي نمي خوام عشق من تو فقط بگو كنارم ميموني

اگه بي وفا بشي منو تنها بذاري  بگي دوسم نداري من ميميرم

اگه بي وفا بشي منو تنها بذاري اگه ازم جدا بشي من ميميرم  

 شکلک های محدثه

خدا اون روزو نياره كه تو رو نداشته باشم خدا اون روزو نياره كه مثله غريبه ها شم


تو رو ميخوام مهربونم من ميخوام با تو بمونم تويي ماهه آسمونم من فقط از تو ميخونم

اسم تو ورده زبونم قسم به تو قسم به جونم قدره چشماتو ميدونم ، تا ابد باهات ميمونم


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نیایش
7 شهریور 91 9:28
رنده باشی الهی
مامانی
9 شهریور 91 14:03
سلام عزیزدل خوبی خانومی؟ من وطه بروز شدیم منتظرتیم خدا ایشالا همیشه پسرتو برات نگه داره
مامان شایان
10 شهریور 91 15:16
سلام.متن قشنگیه. امیدوارم همونطور که میخوای بشه رهام جانو ببوس.
مهرسا و عمه
12 شهریور 91 14:56
سلام عمه جون
سلام مامان پروانه
من و مهرسا جون وبلاگ رهام رو امروز پیدا کردیم و خواندیم. ایشالا همیشه سالم و خوش و خوشبخت باشه این عسل جیگر

مهرسا می گه امیدوارم یه روز بزرگ بشی و بتونی خودت داستانای قشنگ قشنگ بنویسی

راستی مامان پروانه عکسای ماشینای آقا رهام رو هم اینجا بگذار یادگاری قشنگیه

این بوس و قلب هم از طرف من و مهرسا به رهام و مامان مهربونش



سلام به عمه جون و مهرسا جون و سروین خانوم گل
عمه جون مرسی که به من سر زدین و وب لاگمو خوندید. عمه جون ماشین هام که عکساش هست. همشون هست. من عاشق ماشینام هستم
مامان اتنا
17 شهریور 91 1:55
به دخملم رای میدید تو وبلاگ کودک من تو مسابقه کودک با حجاب شرکت کرده.
مامان نیاز
17 شهریور 91 3:59
سلام
ممنون که پیشمون اومدی ما هم اومده بودیم ولی وقت کامنت گذاشتن نداشتم ولی حالا نخوابیدم برای اومدن پیش دوستانم


مرسی خاله جون. نیاز جون رو ببوس