رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

یک فرشته آسمونی، گل مامان و بابا

عید سعید فطر مبارک

1391/6/1 13:40
نویسنده : مامان پروانه
274 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم

من آقا رهام کوچولو، عید سعید فطر رو به همه مسلمانها تبریک میگم. انشالله که طاعات و عبادات همگی قبول باشه

   

من و مامان و بابام کلی این چند روز رفتیم اینور و انور . تازه از همه مهمتر اینکه رفتم پارک و برای اولین بار به جای اینکه بترسم ، سوار سرسره شدم و هزار بار سر خوردم و آخرشم با گریه اومدم خونه.

عزیز من گل گل من برگ گل من عزیز دل مامان . یک روز هم با هم رفتیم سرزمین عجایب و اولش کمی ترسیدی و بعد گفتی نه بریم بازی کنیم و بعد کلی اسباب بازی سوار شدی و مامان فیلمش رو برات گرفته عزیز دلم. یک روز هم رفتیم دنبال یخچال ساید واسه مامان بخریم که اینقدر گرون شده که تصمیم گرفتیم ماه دیگه بخریم. خلاصه این چند روز همش دد بودیم.  عزیزم انشالله که همیشه شاد باشی مهربونترینم. عزیزترینم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی
1 شهریور 91 8:00
سلام عزیزدلم خوبی خانومی؟ طه عزیزم 6 ماهه شد منتطر حضورت هستم
مامانی
3 شهریور 91 15:46
سلام عزیزدلم خوبی خانومی؟
بروزم عکسای سیسمونی پسلی رو گذاشتم منتظرتم



مبارک باشه عزیزم
مامان اتنا
4 شهریور 91 13:35
salam golam khobid?roham jonam chetore?delemon tangide bod bazam miyam pisheton.


ُسلام آتنا جان . قربونت برم دل ما هم تنگ شده بود و به لطف خدا بد نیستیم.