رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

یک فرشته آسمونی، گل مامان و بابا

شکار لحظه ها

1391/12/29 0:17
نویسنده : مامان پروانه
225 بازدید
اشتراک گذاری

من داشتم تو آشپزخانه کار می کردم دیدم صدای گل پسر نمی یاد. برگشتم دیدم به این شکل دارن مطالعه می کنن ایشون :

مجله نبات کوچولو که رهام خیلی دوستش داره .

هفته گذشته رهام جون هوا همش برفی و بارانی بود. فرصت رو غنیمت شمردیم و باهم دیگه حسابی خونه تکونی کردیم و تقریبا کارامون تموم شده. آشپزخانه و اتاقها و پرده ها و شیشه ها حسابی برق افتادن ولی از ترس تو اصلا اونور پنجره رو تمیز نکردیم اخه من که حریف تو نمی شم که بری یک طرف دیگه گفتم پنجره رو باز کنم تو سرما می خوری. این روزها هم که به خاطر فصل بهار طبق معمول هر سال حساسیت داری و چشماتو میخارونی و عطسه میکنی و آب ریزش. بابا برات شربت زادیتن خریده که بهت بدم. امشب خیلی خواب الو بودی زود خوابیدی. دوست دارم پسر قشنگم. برگ گلم.

 

اینم یک شکار لحظه های دیگه مربوط به 22 اسفند که چشم مامان رو دور دیدی شیطونک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان شایان
20 اسفند 91 13:42
ماشالله بهاین گل پسری ی ی ی ی
هم خوشکله هم عاقللللللللللللللللللللللللللل
بوس بوس بوس بوس



مرسی خاله جونم. شایانم رو حسابی ببوسسسس