رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

یک فرشته آسمونی، گل مامان و بابا

پسر باهوش مامان

1392/1/14 22:49
نویسنده : مامان پروانه
315 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامانی 

عزیز دلم نمی دونم برات گفتم یا نه از چند وقت پیش وقتی که تبلیغات تلویزیون راجع به بانکها رو می دیدی خیلی خوشت می اومد و وقتی می رفتیم بیرون و سردر بانکها رو می دیدی می پرسیدی این بانک چیه؟ بعدا کم کم اسم همه بانکها رو یاد گرفتی و بعد هم موسسات مالی و اعتباری فرشتهخلاصه هیچ بانکی نیست که رهام نشناسه اونم از روی سیمبل ها و یا شاید هم از روی رنگهاش . به مرکز فروش ماشین های ایران خودرو هم میگی "بانک ایران خودرو"

توی عید هر جا می رفتیم سوال می کردی که مثلا عمو ... کارت بانک چیو داره ؟ یا کی کارت بانک .... رو داره همه باورشون نمی شد که تو همه بانکها رو بلدی بعضی ها کارتهاشونو درو می آوردن ازت سوال می کردن و وقتی درست جواب می دادی تشویقت می کردن که تو همه رو بلدی. یک روز هم که رفته بودیم خونه دایی بابا دامادشون کارت موسسه مالی اعتباری فردوسی رو نشونت داد و تو زود گفتی "فلدوسی" اگه بدونی چقدر ذوق کرده بود میگفت من خودم تا نرفته بودم توی این بانک کار کنم اینو نمیشناختم. تو از کجا اینها رو می دونی عزیز دلمممممم. بعد هم که میگفتی مامان انگلیسی بگو .یعنی ازم بپرس تا من بگم. و عین بلبل همه رو میگفتی. خیلی عزیزیییی

خوب برسیم به عیدی ها که کلی عیدی گرفتی و از همه بیشتر از عیدی عمه سمانه خوشحال شدی که یک صندوق بود. از اون صندوق هایی که توی فروشگاه شهروند هست و باهاش اجناس رو با بارکدشون حساب می کنن. عکسشو برات میگذارم. 

بقیه همه بهت پول دادن که رفتیم برات ماشین پلیس خریدیم و بقیه رو برات نگه داشتم که ماشین آمبولانس برات بخرم. اخه من یک دونه پسر که بیشتر ندارم.

 اینم ماشین پلیست و ماشین آتش نشانی ات که ماشیین اتیش نشانیتو پدرجون برای تولدت خریده بود.

 

دیروز هم بردمت شهربازی امیر که توی چهارراه سبلانه. خوب بود و تو خیلی خوشحال شدی. دلم میخواد وقتی کنارتم بهت خیلی خوش بگذره عزیز دلم. همه وجودم و زندگیم مال تو نازنیتم.

رهامم عزیزمممممممممم خیلی مامان دوست دارههههههه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان شایان
12 فروردین 92 16:04
عزیز دلم سال نو تو و خانوادت مبارک بشه. دوستت داریم نازنین پسر.

سلام قربونت برم محبت داری عزیزم. منم خیلی سال نو رو به شما و شایان گلم تبریک میگم. انشالله که سال خوبی براتون باشه . می بوسمتون
مامان اتنا
18 فروردین 92 15:55
سلام عزیزم عیدتون مبارک افرین به این پسر گل وباهوش خودمون افرین وماشالله .چه عیدی های قشنگی مبارکت باشه عزیز دل
رویا مامان باران
24 فروردین 92 1:40
آفرین به این آقا رهام باهوش عزیزم ماشاالله مامانی خسته نباشی ان شاالله کاری که دوست داری رو پیدا کنی