رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

یک فرشته آسمونی، گل مامان و بابا

عشق من

1392/2/9 11:11
نویسنده : مامان پروانه
187 بازدید
اشتراک گذاری

تو واسم مثل بارونی تو واسم مثل رویایی
تو با این همه زیبایی من و این همه تنهایی
منو حالی که میدونی
من با تو آرومم وقتی دستامو میگیری
وقتی حالمو میپرسی حتی وقتی ازم سیری
حتی وقتی که دلگیری
من بی تو میمیرم تو که حالمو میفهمی
تو که فکرمو میخونی تو که حسمو میدونی
تو که حسمو میدونی
تو واسم مثل بارونی تو واسم مثل رویایی
تو با این همه زیبایی من و این همه تنهایی
منو حالی که میدونی
من با تو آرومم وقتی دستامو میگیری
وقتی حالمو میپرسی حتی وقتی ازم سیری
حتی وقتی که دلگیری
من بی تو میمیرم تو که حالمو میفهمی
تو که فکرمو میخونی تو که حسمو میدونی
تو که حسمو میدونی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مسیحا
9 اردیبهشت 92 16:32
سلام خوشکل پسر ممنون از اینکه به به من سر زدین اگه خواستین منو با عنوان ( دنیای مسیحا ) لینک کن بعد بگو با چه عنوانی با افتخار لینکت کنم


با افتخار لینکتون می کنم. من پروانه هستم مامان رهام
مامان شایان
11 اردیبهشت 92 4:17
مادر ای پرواز نرم قاصدک مادر ای معنای عشق شاپرک ای تمام ناله هایت بیصدا مادر ای زیباترین شعر خدا پیشاپیش روزت مبارک عزیزم.