رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

یک فرشته آسمونی، گل مامان و بابا

سورپرایز مامان

1392/3/7 9:51
نویسنده : مامان پروانه
227 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی خوشحالم از اینکه 
تو به دنیا اومدی؛ تو
دنیا فهمید که تو انگار 
نیمه گمشدمی تو

زندگی خیلی خوبه
چون که خدا تو رو داده
روز تولدم، برام 
فرشته اشو فرستاده

خدا مهربونی کرده 
تو رو سپرد دست خودم
دست تو گرفتمو 
فهمیدم عاشقت شدم

آورده دنیا یه دونه
اون یه دونه پیش منه
خدا فرشته هاشو که 
نمی سپره دست همه

تو، نمی اومدی پیشم
من عاشق کی می شدم
به خاطر اومدنت
یه دنیا ممنون توام

 خدا مهربونی کرد

تو رو سپرد دست خودم
دست تو گرفتمو 
فهمیدم عاشقت شدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

اتنا مامان نگین
10 اردیبهشت 92 12:51
خدا یه دونه تو حفظ کنه عزیزم


همچنین مهربونم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
11 اردیبهشت 92 15:41
روزت مبارک مامان جونی