رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

یک فرشته آسمونی، گل مامان و بابا

نی نی جدید

1392/2/31 12:47
نویسنده : مامان پروانه
237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطونکم گل روی سرم نمک نمکدون قند تو قندون عسل عسل دون شکلات شکلات دون عزیز عزیزدون ... قلببغل

قربون اون خندیدن ههای از ته دلت. اینقدر بدو بدو می کنی بعد بهت میگی آخی خسته شدم میگم چیکار کردی که خسته شدی میگی کوه کندم. ای جانِ مامان شکر پسر

رهامممممم نی نی جدید

من عمه شدم دوباره. ایندفعه دایی عباس داره بابا میشه . وای که چقدر خوشحالم اندازه تموم دنیا. الهی که نی نی ، سالم و به سلامتی به دنیا بیاد و من حسابی بخورمش.

این نی نی خوردن داره ها اخه خیلی طول کشید که دایی جون نی نی دار بشه. اگه مادرجون بود چقدر خوشحال میشد. چقدر ذوق میکرد.  حتما الانم خوشحاله و براش دعا می کنه.فرشته

از دیشب که فهمیدم کلی خوشحال شدم. خیلی هم دعا کردم که بدون هیچ مشکلی نی نی سالم و سلامت به دنیا بیاد. انشالله توی دی ماه به دنیا میاد اگه خدا بخواد. انشاللله

خوب حالا گل پسر مامان. خدا رو شکر که خیلی بهتر شده و شنبه دوباره می برمش پیش دکترش که چکش کنه مشکلی پیش نیاد براش. کاش یک واکسن بود که پسرم می زد اینقدر سرما نخوره و هی شربت و آنتی بیوتیک و آمپول. دیشب داشتم لباست رو عوض میکردم مامانی جیگرم کباب شد همش سوراخ سوراخ شده بودی بمیرم من الهی.

دیروز پدر جون هم از بیمارستان مرخص شد. اخه قلبش یک کم مشکل داشت و باید بالن می زد. خدا رو شکر اونم به خیر گذشت و اومده خونه. نمی دونم کی می تونم برم بهش سر بزنم. اگه تنها برم که پدرجون ناراحت میشه که چرا تو رو نبردم . اگه هم بخوام با تو برم ، بابا نمیگذاره میگه دکتر گفته از خونه بیرون نبریدش. نمی دونم چیکار کنم.

خدا بزرگه. بوس بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)