رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

یک فرشته آسمونی، گل مامان و بابا

اولین روز مهد کودک

1392/2/30 12:21
نویسنده : مامان پروانه
231 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسل مامان 

عزیز دلم مهربون مامانی

امروز قراره با مامان بزرگ بری مهد کودک ثبت نام کنی. اینقدر حرفهای شیرین زبونی می زنی که آدم می مونه بهت چی بگه، چند روز پیش بهم میگی مامان ، پول مهد کودکم رو می دی من برم مهدکودک.

یک دفعه دیگه هم میگی مامان الهی قربونت برم ، گفتم مامان خدا نکنه الهی من قربون تو برم گفتی این حرف بده؟ گفتم بد نیست ولی نی نی ها نباید قربون مامانا برن من باید قربون تو برم گفت پس مامان قربون من میشی گفتم دردت به جونم آره که قربونت می شم عزیز دلم از او روز هی میایی میگی مامان قربون من میشی؟، قربون اون شیرین زبونی هات بشه مامان پروانه. این حرف خوبیه؟ میگم  عزیزم آره حرف خوبیه ولی فقط به مامان بگو به هیچ کس دیگه نباید بگی. عشق مامان.

هفته پیش بردمت آرایشگاه موهاتو حسابی خوشگل کردم و بعد دیدم خیلی خوشگل شدی بردمت عکاسی ، یک عکس خوشگل هم ازت گرفتم. اینقدر خوشگل که بابا که خیلی راضی به این نبود که ازت عکس بگیرم کلی کیف کرد و عکستو گذاشت تو کیفش برده بود به همکاراش نشون داده بود. بعد شب اومده بود خونه میگفت برای رهام اسفند دود کن می ترسم چشم بخوره پسر گلم. رهام تو خیلی پسر گلی هستی ولی خوب گاهی اوقات هم شیطونی های خودت رو داری عزیزم.دیروز صبح از خواب بیدار شدی یکدفعه زدی زیر گریه " چرا منو سرزمین عجایب نبردی " گفتم خوب مامانی عوضش دو تا پارک بردمت  خلاصه کلی نازتو کشیدم تا ساکت شدی پریشب هم که اینقدر حرف گوش نکردی تا آخرش با مامان دعوا شد. گفتم رهامی بیا شام بخور اینقدر ادا در آوردی که نخوری گفتم بیا لباستو عوض کنم بازم کلی ادا در آوردی خلاصه گفتم مسواک باز ادا در آوردی دیگه لج مامان در اومد و حسابی بین مامان و بچه دعوا شدافسوس الهی که مامان بمیره که باهات دعوا کردم بعد هم هی اومدی گفتی مامانی ببخشید. دیگه کار بد نمی کنم معذرت میخوام مامان هم که بخاطر اینکه با تو دعوا کرده بود داشت های و های گریه میکرد. کلی خنده بازار بود عزیز دلم. مامانم تو باید منو ببخشی که باهات دعوا کردم. آشتی آشتی آشتی. مامان خیلی دوست داره. قربونت میره و دورتم میگرده عزیز دلم.

جونم فدای یک تار موی پسرم.

انشالله که توی مهد کودک خیلی بهت خوش بگذره ناز گلم. دعای مامان همیشه پشت سرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
2 اردیبهشت 92 14:04
الهی قربونت برم خاله تو فرشته ای نباید بگی قربونت برم
مامانی از این چیزا بین مامانا و نینیها پیش میاد. غصه نخور و قوی باش


ممنون عزیزم . ارشان جونمو ببوس