رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

یک فرشته آسمونی، گل مامان و بابا

عشق مامان

1392/6/4 15:23
نویسنده : مامان پروانه
309 بازدید
اشتراک گذاری

دلم اگر برای تو تنگ می شود
ببخش !
روزم اینگونه قشنگ می شود

 

 

آغوش گرمم باش ، بگذار فراموش کنم لحظه هایی را که در سرمای بی کسی لرزیدم

 

تمام دردها فراموشم می شود
وقتی چشمان تو
در مقابل خیالم، قَد عَلَم میکنند . . .

 

صدای قلب نیست
صداس پای توست
که شب ها در سینه ام می دوی
کافی است کمی خسته شوی
کافی است کمی بایستی

 آخ مامان قربون اون اخم کردنت که تازه یاد گرفتی

مــن عـاشـق تــو هـسـتـم …
عاشق چشمانى که اقیانوسى از آرامش را در خود دارد
عاشق دستانى که خداوند،
نوازش را با الهام از آنها معنا کرده است !
و عاشق لبخندى که زیبایى را تمام و کمال به تصویر مى کشد
دوسـتـت مـی دارم عزیزکم

 

از روزی کـه تــو پـا بـه زمــیـن گــذاشـتــی
گــرم شــدنــش آغــاز شــد!
و هـنــوز دانـشـمـنـدان در پــی ایـنـن
کــه چــرا یـخ هــای قــطــب جــنــوب آب مـیـشــوند !

 

 

 

اسراف میکنم در دوست داشتنت
خداسراف کنندگان ِ عاشق را
دوست دارد…!

 

 

من بلد نیستم دوستت نداشته باشم
بلد نیستم حرف دلم را نگویم
حتی بلد نیستم نگویم می خواهمت وقتی می خواهمت
بلد نیستم نخندم وقتی باتوم
حتی اخم کنم وقتی ناراحتم
من هیچ کار مهمی را بلد نیستم جز دوست داشتن تو

 

هوایت را به سمت من کج کن
این روز ها بدجور نفس تنگی گرفتم ، میگویند هوا آلوده است
هر هوایی که تو در آن نباشی آلوده است !


صحبت از “دیروز و امروز و فردا” نیست ،
صحبت از توست و تو یعنی “همیشه

 

برای مَن
همین از تو گفتن !
زندگیست

 

"تو” …
همان لطف خدایی که داشتنت شامل حال من شده است !




 

نفس شاید دلیلی باشد برای زندگی اما بی شک “تو” بهانه ی آنی

 

 

لبخند تو
معجزه ی شیرینی است
که رؤیای بهشت را
در دل ِآدم زنده می کند…!

 

 

 


هرجای این سرزمینی باش !
فقط هرروزخنده هایت رابرایم پســــــــــــت کن . . .

 







پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)