رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

یک فرشته آسمونی، گل مامان و بابا

کار جدید مامانی

1391/1/29 21:37
نویسنده : مامان پروانه
386 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشگلم

امروز که دو سال و دو ماه و بیست روزت بود مامان براش یک کار جدید پیدا شده. از یک طرف خیلی خوشحالم که برم دوباره سر کار چون هم کمک زندگیمون میشه و هم اینکه چیزهایی که بلدم رو یادم نمی ره و از طرف دیگه خیلی ناراحتم . ناراحتیم هم تویی دلم نمی یاد بگذارمت برم. اصلا می دونی چیه دلم برات تنگ میشه قربون اون صورت خوشگلت برم. امروز با همدیگر رفتیم واسه مصاحبه کلی کیف کرده بودی با همه همکارا بازی کردی و بوس فرستادی و بای بای کردی کلی هم با کامپیوترهاشون بازی کردی. ولی من همش یک بغضی تو گلومه. دلم نمی یاد تورو بگذارم برم. ولی گلکم چاره ای نیست باید که پا رو دلمون بگذاریم. عوضش مامان هفت سال دیگه بازنشست میشه. و خوب این خیلی خوبه.

وقتی می رفتیم مصاحبه تو دلم به خدا گفتم خدایا اگه تو صلاح می دونی درست بشه اگه به بچم میخواد اسیب برسه نشه اگه برامون خوب نیست نشه. حالا هم توکل به خدا قراره که ده روز دیگه جواب بدن تو این مدت هم باید دنبال این باشم یک مهد خوب برات پیدا کنم و یا با خاله صحبت کنم که بیاد پیشت نمی دونم باید ببینم چی پیش می یاد. حالا بریم عروسی دایی حسین رامسر و برگردیم بعد ببینیم چی میشه. هر چی خدا خواست.

خدایا آن ده که آن به.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا
5 اردیبهشت 91 18:12
سلام خیلی پسر نازی دارید ماشالا، خدا حفظش کنه. انشالا توو کار جدید هم موفق باشید.