رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

یک فرشته آسمونی، گل مامان و بابا

دکتر گفتاردرمانی

1391/6/1 13:39
نویسنده : مامان پروانه
635 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکدونه نقل و نبات مامان

وایییییی خیلی خوشحالمممممممم. من و پسرم روز چهارشنبه با همدیگه رفتیم پیش آقای گفتار درمانی. آقای گفتار درمانی با مامان پروانه دعوا کرد. گفت اخه این نی نی عزیز ما مگه چند وقتشه که تو اینقدر نگرانی . تا سال دیگه مرداد که رهام جونم 3/5 سالش میشه وقت داره که صحبت کنه. تا اون موقع اصلا اذیتش نکن فقط تا می تونی باهاش حرف بزن. در ضمن اگه می تونی سرکار هم نرو. بهش گفتم آقای دکتر تقصیر من نبوده این خانوم مشاورش گفته رهام بره دکتر گفتار درمانی گفت اصلا نیازی نیست.رهام چون کلا شخصیت آرومی داره خوب دیرتر صحبت می کنه. از همه جالب تر اینکه وقتی مامان داشت با آقای دکتر صحبت می کرد. رهام کوچولو خوابید.خوب چیکار کنم خیلی خسته شده بودم. خلاصه خیلی خیال مامان راحت شد.

از دو سه روز پیش تا حالا گل پسرم خیلی کلمه یاد گرفته مثلا  "سیب"، "پگی " یعنی پگاه، "بینی"،"دامن" ، "حموم" که قبلا جدا میگفت حالا روی هم میگه.  نمی دونی چقدر قشنگ اینها رو تلفظ می کنی. دورت بگردم من.

دیشب هم رفته بودیم خونه عمه سمانه افطاری . پسرم کلی سروین طفلی رو چلوند. خوب چیکار کنم دوستش دارم. هی میگفت نی نی . اول گفت مامان نی نی رو بغل کنه. بعد که من بغلش کردم یک کم که چلوندش بعد دید ما می گیم نکن گفت نی نی بره بغل باباش یا مامانش. قربون عقلت بشم من عشق من. دوست دارم مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ilijoon
21 مرداد 91 10:29
ممنون مامان جون كه پيشمون اومديد با افتخار لينكتون ميكنم شما هم اگر تمايل داشتيد ما رو به جمع دوستاتون اضافه كنيد
ilijoon
21 مرداد 91 10:32
ماماني نگراني چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پسرها اصولا از دو سالگي تازه گفتن كلمات ابتدايي رو شروع ميكنند كه اون هم تو بچه هاي مختلف متفاوته يكي زودتر يكي ديرتر....خدا رو شكر خيالتون راحت شد


مرسی قربونت برم که بهم سر زدی
شقایق.مامان حباب
21 مرداد 91 12:08
رهام گلم خداروشکر که دکتر گفت چیزی نیست
من که گفتم... این مامانا اگر واسه همه چیز غصه نخورن که دیگه مادر نمیشن


اره شقایق عزیزممممم. ممنون از دلداریت گلم.
مامان دو قلوها
23 مرداد 91 10:02
وای خدارو شکر مامانا بهم سر میزنن دلداری میدن وگرنه همه دق میکردیم ممنون سر زدین رهام جون ببوس ماهن ماشالله