رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

یک فرشته آسمونی، گل مامان و بابا

عروسی دایی

1390/11/25 2:52
نویسنده : مامان پروانه
1,557 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین مامان

قربونت برم چند روزی برات ننوشتم اخه می دونی عروسی دایی جون بود و من سخت سرم شلوغ بود.

گل پسرم دیگه خودش لیوان آب رو می گیره دستش و بدون اینکه بریزه روی لباسش همه رو میخوره دیگه هم به من نمی گه بابا دیگه می گه مامان قربونش برم من. تازه دیگه سوپ هم نمی خوره غذای مامان و بابا رو می خوره و عاشق کبابه نوش جونت . تو عروسی دایی هم همش میگفت مامان با من برقصه همه رو برات فیلم گرفتم که چقدر شیطونی کردی نازنینم. الهی که همیشه تنت سالم باشه و برام شیطونی کنی مامانی

اینم عکست تو عروسی دایی هر کاری هم کردم نرفتی با دایی جون عکس بگیری گلم. قدای اون کت و شلوارت بشم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمد مانی
25 بهمن 90 3:20
هزار الله اکبر خاله چقدر این کت و شلوار بهت میاد انشالله کت و شلوار دامادی را تنت کنی. به سر بزن خوشحال میشیم عسل.