رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

یک فرشته آسمونی، گل مامان و بابا

گل شب بوی مامان

1391/10/13 11:53
نویسنده : مامان پروانه
259 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامانی می دونی چرا بهت میگم گل شب بو

آخه ما توی حیاطمون یک گل محبوبه شب داریم که شبها خیلی بوی خوبی می ده البته الان که زمستونه نه ها تابستونها. بعد تو عاشق اینی که وقتی از بیرون می اییم بری این گل رو بو کنی و فکر می کنی فقط گل یعنی گل شب بو. وقتی دارم بهت کلمات انگلیسی رو میگم به گل که می رسم میگم گل چی میشه جواب می دی : گل شب بو : ف آ بل " دوست دارم فدات بشم.

رهام  جونم هفته پیش بابای عمو سعید یعنی شوهر عمه سمانه به رحمت خدا رفت. بعد بابا فرشید و مامانی و مهرسا هم برای ختم رفتند اصفهان. آخه می دونی که عمو سعید اصفهانیه. 

بله من و گل پسر هم تنها موندیم. پدرجون اومد دنبالمون مارو برد خونشون و خودشم رفت شمال. بلهههههه من موندم و خاله هاتو و گل پسری . خلاصه خیلی خوب بود بعد از مدتها شاید 2-3 سالی میشد شب خونه پدرجون موندیم. تو هم اینقدر با موتور سارینا بازی کردی که تقریبا بیهوش شدی و به زور خوابوندیمت و تا ساعت 9 صبح یک کله خوابیدی. آخ قربون گلم بشم من.

 

بعد هم با خاله جونی ها رفتیم خرید. و بعد هم من و تو با هم رفتیم یک ماشین خوشگل آبی برات خریدم که همه درهاش باز میشه و بعدش هم رفتیم رستوران با هم ناهار خوردیم ، کباب که تو عاشقشی. بعد هم سوار ماشین شدی که پول می اندازیم توش و کلی خلاصه تو کیف کردی. اومدیم خونه خوابیدیم شب هم که بابا اومد. خلاصه خدا بابای عمو سعید رو رحمت کنه باعث شد که به رهام جون کلی خوش بگذره. با این هوای آلوده هم که مدرسه ها تعطیل بود و ترافیک کمتر. 

دوست دارم نازنین پسرم خیلی ماهی توووووو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان اتنا
19 دی 91 13:33
خدا رحمتشون کنه امیدوارم همیشه به این گل شب بو خوش بگذره .امین
مامان شایان
19 دی 91 20:36
خوش به حالت رهام جون. کاش مامان شایان هم وقت داشت پسرشو ببره بیرون خوش گذرونی. خودمونیم حسودیم شد.


عزیزممممم. اخه منم وقت ندارم ولی باید قبول کنیم که نصف بیشتر زندگی ما مال بچه ها است و باید مثل خوردن و پوشیدن براشون وقت بازی کذاشت
شقایق(مامان محمد ارشان)
19 دی 91 20:46
ای جووووووووووووونم به این گل شب بوی نااااااااااز خدا اون آقا رو رحمت کنه... ایشالا همیشه بهتون خوش بگذره رهام گوگولی و پروانه جون
شقایق(مامان محمد ارشان)
20 دی 91 12:19
سلام رهام جونم
خوی؟ من محمد ارشانم
دوست جونم من به رای تو نیاز دارم
میشه به مامانت بگی بره ب ه سایت www.ninimod.niniweblog.com وبه شماره 0024 رای بده؟
راستی فقط امروز و فردا()20.21دی وقت داریمااااااااااااااااا
منتظرماااااااااااااااااااااااااااااااا
ملسی
بوووووووووووووووووووووس


به روی چشم عزیزممممممممممممم