رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

یک فرشته آسمونی، گل مامان و بابا

تولدت مبارک نازنینم

1391/11/8 18:52
نویسنده : مامان پروانه
426 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تولد تولدت مبارک                      مبارک مبارک تولدت مبارک

عشق من و عزیز من و عسل من و روح من تولدت مبارک ! الهی که جشن تولد 120 سالگیتو بگیری مامانی.ماچ

 

 

 

مامانی من امروز سومین تولدت بودت. یک خورده دیگه متوجه بودی که تولد یعنی چی. همش میگفتی تولدمه. بهت میگفتم تولد کیه می گفتی رهام. فدای رهامم بشم من. روح زندگی مامان و بابا.

 

 

عصر با بابا رفتیم برات کیک خریدیم . شام هم بابا گفت بهتره که براش کباب بگیریم. مامانی و بابایی و عمه سمانه جون و سروین و مهرسا هم مهمونای تولد پسملی بودن.

از عصر که آهنگ تولد رو برات گذاشتم اینقدر برام رقصدی که نگو و نپرس فیلمشو برات گرفتم از اون رقصای مخصوص خودت که اینقدر دور خودت می چرخی که سرت گیج میره . اخرش گفتم رهام نرقص  jumping کن که دیگه دست برداشتی.

بهترینم این عکسهای تولدته. البته یک تولد کوچولو موچولو. 

 

 

 

 

اینم سروین کوچولو و مهرسا جون

  رهام جون و مهرسا خانم مشغول خوندنه کتاب قصه که رهام عاشقشه

 

راستی مامانی و بابایی برای رهام یک سبد گل خیلی خیلی خوشگل و 200 هزار تومان پول آوردن و عمه سمانه هم یک بلوز و شلوار خیلی خوشگل که هنوز عکسشو نگرفتم و مهرسا جون هم چند تاکتاب خوشگل و خوب برای رهام آرودن. دستشون خیلی درد نکنه. الهی که صد سال زنده باشند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

منصوره
8 بهمن 91 15:26
تولدت یه عالمه مباااااااااااارک باشه رهام جون
مامانی پسر کوچولت خیلی نازه(ماشاالله)
ای جان خیلی لذت داره ادم تولد ثمره ی وجودش جشن بگیره الهی تا دنیا دنیاست خدا غرق این لذتت بکنه



ممنونم منصوره عزیزممم. واقعا لذت بخشه . انشالله خدا نصیب همه بشه. ممنون که به ما سر زدین
شقایق(مامان محمد ارشان)
9 بهمن 91 16:37
تولدت مبـــــــــــــــــــــــارک عجقم
ایـــــــــــــــــشالا 1000 ساله بشی نانازم....
چه عکسای خوشگلی عسلم
بوس واسه خودت و مامان مهربونت


مرسی عزیز دلم. می بوسمت . چرا اینقدر کم پیداشدی . بوس برای ناز پسرت و خودت.
عمه سمانه
14 بهمن 91 10:16
رهام قشنگم پسر خوب و نازم تولد مبارک عمه جون برای سال های سال عمر با عزت همراه با بابا و مامان نازنینت آرزو می کنم بوس بوس ماچ ماچ از اون لپای خوشگلت
مامان اتنا
17 بهمن 91 0:17
سلام جیگرم تولدت هوارتا مبالک باشه .وای خاله جون نتمون قطعه دیر دیر میام .وصل شه زود زود میام.
مامان شایان
17 بهمن 91 15:17
رهاااااااام جونم تولدت مبــــــــــــــــــــــــــارک صد ساله بشی خاله جون عزیززززززززززززززززم تو چقدر نازییییییی بووووووووووووووووس واسه تو و مامان