رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

یک فرشته آسمونی، گل مامان و بابا

روز مادر مبارک

1392/2/28 16:33
نویسنده : مامان پروانه
262 بازدید
اشتراک گذاری

این مطلب رو دو هفته بعد از روز مادر می نویسم. علتش هم حال خراب من از نبودن مامان عزیزمه.

هر روز که میگذره غم نبودنش و جای خالیش بیشتر و بیشتر حس میشه. مادر واژه ای که مثل تمام نعمتهای خدا تا وقتی که داریش قدرشو نمی دونی همچین که از دستش می دی تازه می فهمی وای چه فاجعه ای .....

مادر مظهر فداکاری ، مظهر مهربونی ، مظهر پاکی ، مظهر انرژی ، مامان مهربونم بخدا شعر برات نمیگم اینها رو که میگم با قلبم دارم برات می نویسم. روزی نشده که بلند شم و یاد تو نیافتم برات فاتحه نخونم الان که 2 سال 5 ماه از نبودنت می گذره هر روز بیشتر و بیشتر از غم نبودنت سوختم. تنها رفیقم بودی تنها دوستم تنها یارم.. تنها کسی که بدون هیچ چشمداشتی به حرفهام گوش می داد و از ته دل برام هر کاری که می تونست انجام می داد. الهی من بمیرم برای دستهای خالیت که با همه خالی بودنت عین کسی که همه دنیا مال اونه می بخشیدی و کمک می کردی. مامان عزیز و مهربونم ، هر شب که خوابتو می بینیم، اینقدر تو خواب گریه می کنم که حالم خراب میشه . گاهی اوقاتم میگم کاش از خواب بیدار نشده بودم چون تو خواب تو هستی و من مادر دارم. عزیزتر از جونم تا وقتی که از دنیا رفتی برام دعا کردی. مطمئنم که اون دنیاهم همیشه دعات پشت سرمه. همش میگفتیم مامان دعا می کنم که رهام چراغ دلت بشه. دعا می کنم دست تو خاکستر کنی جواهر در بیاری. دعا می کنم به همه آرزوهات برسی. مامان عزیزم. برام دعا کن که تنها چیزی که تو دنیا برام از همه چیز عزیز تره ، رهامم رو خدا برام نگهداره. مامان نازنینم تا آخر عمر مدیونتم. عاشقانه دوست دارم. همه وجودم از تو. مامان عزیزم محبت کردن رو از تو یاد گرفتم. دوست داشتن و بخشیدن رو از تو یاد گرفتم. خوبی کردن بدون هیچ چشمداشتی رو از تو یاد گرفتم. کاش اندازه تو فداکار بودم. کاش اندازه سر انگشت تو از خود گذشته بودم. کاش اندازه تو گذشت داشتم. مامان هرچی می گذره می بینم تو چی بودی و چه زود رفتی . عزیز دلم خوب شد که زود رفتی تا توی این دنیای بی وفا اینقدر عذاب نکشی . راحت شدی و ما را ناراحت کردی. هر سال عید که میشه جای تو خالی تر از همیشه ، روز مادر میشه باز تو نیستی ، روز پدر تو نیستی ماه رمضون تو نیستی اخ مامان مهربونم خیلی جات خالیه. مخصوصا روز مخصوص به خودت روز مادر که چقدر این واژه به تو میومد مادر عزیزم. ای عزیز تر از جانم.  اسوه فداکاری و گذشت. اسوه خوبی و پاکی و صداقت. روزت مبارک. نمی تونم برات بنویسم و صورتم با اشک خیس نشده. کاش با این اشکها لااقل یک بار صداتو می شنیدم لااقل یک بار دیگه می دیدمت. ولی افسوس افسوس افسوس.

فاتحه ای نثارت می کنم  این هدیه من  برای فرشته آسمونی من، مادر مهربونم.

مامان مهربونم برای من و رهام دعا کن.

روز مادر رهام و بابا فرشید برای مامان پروانه این سبد گل خوشگل رو خریدن. ممنونم از هر دوتاتون و دوستون دارم.

ولی من حال خوشی ندارم... روز مادر برام بی معنی و پر از غمه

این روز رو به همه مادرای عزیز مخصوصا مادر همسر عزیزم تبریک میگم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)